Colecții și domenii
(+373 22) 73-96-16
Apariție editorială: Educație și identitate. Termeni de referință 28.12.2021

Autor: Vlad Pâslaru

Deoarece fenomenele educaţiei sunt interconexe prin natura lor, studiul oferă o abordare interdisciplinară a termenilor de referinţă ai pedagogiei din perspectivele sociolingvistică, epistemologică și pedagogică, pornind de la finalitatea principală a educaţiei – identitatea educabilului.

Perspectivele epistemice sunt dezvoltate pe coordonatele subiect–obiect al cunoașterii, dezvăluitoare a naturii educaţiei și a unităţii acţiunii educaţionale în timp, spaţiu și modalitate care atribuie educaţiei calitatea hic et nunc. În consecinţă, autorul încearcă, în premieră, definirea unei terminologii pedagogice pe coordonata naţional-identitară a educabililor din spaţiul intrariveran Prut–Nistru. Astfel, educaţia modernă se deschide cititorilor – cercetători, cadre didactice, studioși – prin reperele epistemologice ale unor domenii mai importante ale acesteia, dar și prin posibile răspunsuri şi soluţii teoretico-praxiologice, care au formula unor principii, finalităţi, conţinuturi şi strategii educaţionale, examinate/deduse din obiectele realităţii educaţionale a Republicii Moldova.

Lucrarea este destinată cercetătorilor din domeniul educației, managerilor instituțiilor de învățământ de diferite nivele, pedagogilor, studenţilor, dar şi tuturor celor ce se interesează de domeniul educației și manifestările comportamentale în funcție de evoluțiile pe piața educațională.

Descarcă oferta
Coșul meu
Vezi cosul 0 produs(e)
$Suma 0
Top vânzări
Muzicanții din Flutura de Dumitru Crudu
Magdalena de Vlad Ioviță
Newsletter
© Copyright Editura Știința
Developed by WebConsulting